Nakupovanie
Na Slovensku na zľavových portáloch pravidelne nakupuje okolo 60 tísic ľudí. Oveľa viac ľudí ešte tieto weby neobjavilo, ak si budete dlhodobo budovať značku, zháňať dobré zľavy a čo najviac sa propagovať, tak si možete vytvoriť celkom úspešný biznis.
Reklamovanie nekvalitného tovaru
Zľavový web tovar len ponúka, čiže za nekvalitu alebo poškodený produkt zodpovedá predávajúci, či poskytovateľ služby. Reklamácia sa teda uplatňuje u poskytovateľa služby priamo na mieste, prípadne u konateľa, ktorý je reklamáciu povinný prijať. Po vybavení reklamácie je poskytovateľ povinný vydať Vám doklad o reklamácii. Aj keď ide o zľavy, máte na uplatnenie reklamácie právo na nápravu, ak služba bola chybne poskytnutá. Zľavy nemajú vplyv na zmeny v reklamačnom konaní. Podľa zákona musí byť reklamácia vybavená do 30 dní.
Ochrana spotrebiteľa pri nákupe cez internet
Nákup cez internet je v súčasnosti rozšíreným trendom, s ktorým sú spojené výhody: napríklad ušetrenie vášho času , vyhnete sa davom v obchodných centrách a nakupujete z pohodlia Vášho domova. No napriek mnohým výhodám prináša internetové nakupovanie aj mnoho rizík. Aby ste sa vyhli nástrahám nepoctivých predajcov, prinášame Vám základy nakupovanie cez internet, ktoré eliminujú riziká.